Dawno mnie tu nie było . Ale szkoła ..
Od pewnego czasu mnie i moich znajomych dręczą takie dwie . Które uważają się za nie wiadomo kogo i myślą że są wspaniałe tym że grożą moim znajomym że wy*ebią im prosto w twarz i wgl nie wiadomo . Nie ogarniam takich ludzi jednego dnia zachowują się tak a na drugi dzień są miłe jak nigdy .  Na takie ścierwo mam wyjebane .


Mam żal do boga, że takie ścierwo żyje
Nie bez powodu chodzisz z tym pochlastanym ryjem,
Miej tą świadomość, że moja czarna lista
Zaczyna się ty kurwo od twojego nazwiska,
Los takich jak Ty z reguły bywa krótki, 
Powinieneś pod uwagę wziąć karierę  prostytutki,
Chada czas rozliczeń ♥ 
Właśnie za to uwielbiam polski rap ♥ 











Nowy post powinien pojawić się w przyszłym tygodniu 
Do zobaczenia ;* 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czasami jest tak cholernie trudno wszystko zrozumieć..' ♥

Powrót ♥

Po burzy zawsze wychodzi słońce ♥