Chodź Ucieknijmy ♥

Trochę mnie tu nie było ; D Ale ogarniałam swoje życie ;D
Jest już dobrze ; D i Niech zostanie jak najdłużej ; D 
Fajnie jest usłyszeć od takich dwóch wyzwiska od najgorszych 
Ale mam w dupie ich  zdanie . 
Najważniejsze jest dla mnie zdanie moich przyjaciół a nie takich dwóch .
Marta  ♥ Martyna ♥ To dzięki wam jakoś normalnie funkcjonuję za co wam bardzo dziękuje ♥ 

-Próbuje ułożyć sobie życie
-I jak Ci idzie?
-Pogubiłam wszystkie elementy.

Kochane "koleżanki", opowiadając o mym zacnym życiu za moimi plecami, łaskawie nie dodawajcie wymyślonych przez siebie szczegółów. Moje życie jest na tyle zajebiste, że nie trzeba go ubarwiać.


Trochę więcej czasu , trochę więcej odwagi. ;)


Każdy dzień rodzi w nich nowy ból. Setki niechcianych słów tych odegranych ról, ten ból.

Z biegiem czasu zastanawiam się czy te wszystkie smutku są warte mojego życia. może powinnam wszystko olać i iść dalej ?


Może to głupie, ale czasem coś się udaje tylko dlatego, że wierzysz, że się uda. To chyba najlepsza definicja wiary, jaką znam.

Ból powoduje zmiany , ale żaden ból nie zdoła zmienić faktów .

nikt nie buduje swojego życia od nowa. lecz, każdy przemierza je dalej, nie tracąc z oczu tego, w co wierzy, i wyciągając wnioski z tego, czego doznaje.

Nienawidzę tak męczących dni jak ten dzisiejszy. Totalny zapierdol mam, nie ogarniam nic co się wokół mnie dzieje, nie ogarniam siebie i przede wszystkich ludzi którzy otaczają mnie na siłę, jakbym kogokolwiek obchodziła. Znów powiedziałam niewłaściwej osobie parę słów za dużo. Ciekawe czy wykorzysta to przeciwko mnie. Nienawidzę chamstwa. Cześć.

Bo w życiu to przeważnie wszystko jest odwrotnie. Jak ty czegoś chcesz, tak bardzo mocno, to życie odwraca to wszystko ''do góry nogami''.

- cel w życiu?
- zbudować piękną, drewnianą ławkę i doczekać starości , usiąść na niej i powiedzieć. : "wszystko co zrobiłam w życiu zrobiłam najlepiej jak potrafiłam.

Czuję się jakbym w sercu miała wydrapany napis 'nie do użycia',
a na twarzy wypisane 'dożywotnie szczęśliwa'
Nadchodzi taki moment, kiedy trzeba iść do przodu. pomyśleć czasem o sobie, zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie .

Miałam być dorosła. Znowu nic z tego nie wyszło. Sprawy, które miałam poukładać jeszcze bardziej spierdoliłam i w ogóle się nie ogarniam. Miałam być dorosła, a nadal czekam aż ktoś mną pokieruję i pokażę jak żyć, żeby nie bolało .


Nie rozumiem ludzi, którzy sami ze mnie zrezygnowali, odepchnęli mnie i zerwali kontakty, a potem wracają i są zdziwieni, że już na nich nie czekam.

Problemy to tchórze, zawsze przychodzą do mnie w grupach.


Samotność nie jest zła. Jest wredna, przygnębiająca, ale nie jest zła. Czasem tylko daje nieco surowsze spojrzenie na rzeczywistość.

'Zasypia sama z własnymi myślami, płacz goi rany, ból przez ludzi których kochamy.'

to cholerne uczucie, kiedy wydaje Ci się, że masz coś w dupie, a tak naprawdę boli Cię to zajebiście mocno .

nie wolno Ci rozmyślać za dużo. wstań, pobiegaj, posprzątaj dom, upiecz ciasto, a potem je zjedz, wsiądź na rower, zadzwoń do przyjaciółki, poczytaj, idź na spacer. rób wszystko na co masz ochotę, tylko nie rozmyślaj. to Cię niszczy


Na tej drodze bywa ślisko W jednej chwili tracisz wszystko Wszystko, co masz, Tracisz: godność, instynkt i twarz Cel jest jedyną misją Bo łatwo upaść jest tak nisko Czujesz tylko smutek, złość i wstyd Prócz tego nie masz już nic

Najgorsza jest chwila, gdy zdaje się nam, że już po sprawie. Ale wszystko wraca i za każdym razem zapiera nam dech.

Rap to nasza fobia, droga bez powrotu, choroba na którą nie ma, nie będzie antidotum.

Aby stać się lepszym ,
nie trzeba wcale czekać na lepszy świat .

Nie doceniamy chwil, dopóki nie staną się wspomnieniami

dla Ciebie to zwykli ludzie, dla mnie najbardziej niezwykli przyjaciele. ♥


Rap to nasza fobia, droga bez powrotu, choroba na którą nie ma, nie będzie antidotum ♥ 





















I chodź ucieknijmy stąd,
nie chcę już oddychać tym zatrutym powietrzem!
chodź ucieknijmy stąd,
nikt nie będzie mówił nam co dla nas jest najlepsze
Chodź ucieknijmy stąd,
nie patrząc czy ma to jakikolwiek sens,
chodź ucieknijmy stąd,
czeka jeszcze na nas tyle miejsc ♥ 
Do zobaczenia ♥ 

Komentarze

  1. I prawidłowo , miej je gdzieś !
    I nie masz ca co dziękować bo my z Martą zawsze ci pomożemy :) ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Powrót ♥

Po burzy zawsze wychodzi słońce ♥

Czasami jest tak cholernie trudno wszystko zrozumieć..' ♥