Po burzy zawsze wychodzi słońce ♥











































































































Ostatnio bardzo dużo się dzieje w moim życiu . Koleżanka z którą siedziałam w ławce i znam od 4 lat olała mnie tekstem : czy nie może przez 5 minut pobyć sama . A później dowiedzieć się  że według niej  zachowuje się jak dziecko . Powody olewki są po prostu śmieszne . Można komuś mieć za złe że na przerwach zamiast siedzieć z tobą osobą to jest się u innych osób . Nie ogarniam takich ludzi . Powoli ogarniam to co się dzieje . W takich momentach cieszę się że są przy mnie osoby na których mogę polegać , które pomagają mi jakoś ogarnąć ten cały bajzel . Oni i muzyka a w szczególności rap . Dziękuje tym  co tworzą . Rap to jest to co pomaga mi przetrwać w tych trudnych chwilach i różnego rodzaju sytuacjach .
Dziękuje tym co są byli i będą . Pierdole tych co się odwrócili
Oni z nadzieją stawiają krok
a ty odwracasz od nich wzrok
Lepiej nie widzieć tego co dzień
w dzień w koszmar zamienia się
Nie dostrzegać ile tu jest zła
musisz sam poznać ten smak
Warto czasem wiec zatrzymać się
podać rękę poskromić lęk

Dziękuje tym co naprawdę mogę na nich polegać ♥ < 3

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Powrót ♥

Czasami jest tak cholernie trudno wszystko zrozumieć..' ♥